Kaahvelii Seyma_nur1 bence hastaneye gitsen sana yatış verirler canım sancini suniyle desteklerlerse doğumun olur bugun
Seyma_nur1 Kaahvelii suni almak istemiyorum evde sancımı çekicem sıcak suya giricem eğer sıklaşmazsa sancım apar topar giderim hastaneye🤗
Kaahvelii Dibekli o tutamadigin su emin değilsin ama ondan sonra mı başladı regl agrilari hafif hafif?
Duygunas Kaahvelii bnde de öyle ya geliyor sırt agrısı kasık karın agrısı faln yok oluyor birden niye öyle oluyor acaba
Kaahvelii Duygunas Çünkü sancı öyle bir şey canım Nöbet nöbet geliyor biraz kivrandiriyor ahhh uhhh ettiriyor sonra geçiyor hiç o ağrı gelmemiş gibi Buda dinlenme arasi oluyor Sonra 10a düşer sonra -5- sonra 2 dk da bir ayni şeyi yaşıyorsan doğum sancısı oluyor
Seyma_nur1 Dibekli seninde doğumun yakındır o zaman benimde ara ara vuruyo bırakıyor ayakta geçirilebilcek sancılar bugün en geç yarın doğum olur sanırım😳
Melos90 Seyma_nur1 karın düşmesi oldu mu sende fark ettin mi karnın düştüğünü benim de haftam o civar da kimse karnın duamemis deyip duruyor moralimi bozuyor
Sinemkaya43 Seyma_nur1 dogumun yakın olabilir canım ins çok güzel bir doğumun olur bebeginle inş sağ salim kavuşursunuz 🤍
hunilimom Seyma_nur1 şuan düzenli değil bu aralıkların daha düzenli ve kısalan olması gerekiyor canım karnını felan ovalayinca bebek hareket ediyor mu?