Deletedmom_2 nadrun hahahahayayayayayayayayya ay cok güldüm kız. Yasadışı bir alışveriş yapalım diyosun🤣🤣🤣🤣 olmaz ben çok fena erkek hissediyorum. 🤓🤓🤓 2 hafta sonra cinsiyet oğrencez eger kiz derse gelip soyliyicem ismini kaydettim bulurum seni 🤭🤭🤭
Deletedmom_2 pembefiyonk güzel ama çok fazla kullaniliyor aslan, asil, atlas, uras ile beraber 2022 bebeklerinin favorisi. Ama bence güzel. Herkes koymasin diye bir takintiniz yoksa kulaga falan gayet hos geliyor. Ben ilk başta uras-uraz dusunmuştum vazgectim burdaki erkek isimlerini görünce. Herkesin koydugunu
Deletedmom_2 Cindindi neden pişman canim. Efsunlu tilsımli, ışıltıli demek degil mi? Bilemedim . Büyüleyici insani etkisi altina alan da demekmis isim olarak kullanilan şekli. Ben anlamini pek kötü bulmadim
pembefiyonk Deletedmom_2 sanırım karar veremememin sebebi bu. Çok sıradanlaşmış gibi geliyor herkes koymuş gibi dediğiniz gibi 😑 Ama gerçekten geriye güzel isimler de kalmamış gibi 🫠 Yağız da düşünüyorum ama ğ harfi zorluk çıkarır mı ilerde onu da düşünüyorum karar veremiyorum. Sevgiliysen Rüzgar isterdik aslında hep ama o da çok yumuşak geliyor bana artık sert isimleri seviyorum galiba resmen oğlum isimsiz şuan 35 haftalık olduk 😃 öneriniz varsa alırım 🥹 isimli hastane çıkışı bile yaptıramadım kararsızlıktan
Minikmucizelere Deletedmom_2 olsun ya cocugumuz nazlanmicakta kim nazlancak bize hoş bence herkes her isime bi bahane bulur ztn bosver siz sevdiyseniz koyun bence🙂🌸
Deletedmom_2 Minikmucizelere aynen ben bakalim ne koycagim belli degil. Nazli diye halam var ve çok guzel cidden hep guzelligi ile bahsediliyor. O yüzden nazlı da gayet guzel nazli çiti piti bi kiz gibi. 🤭 ben karar verince buraya sormiyicam çat diye koyacagim ismini 🤣🤣 simdi fikir olsun diye soruyorum
Deletedmom_2 pembefiyonk var tabi ki alparslan güzel bence, denizle ilgili meşhur türk kaptanı barbaros var, eray, yağız da iyi bence hic ğ harfi zorluk cikartmiyor bence söylerken, ogeday, timur, metehan bunlar güzel isimler bence. 🙏
minik_koala_ve_annesi Deletedmom_2 evet canim diyen cok oluyor hos oldugunu 😇karakterimede cok yansiyor ismimin anlami hic somurtgan duramam hemen ortama uyum saglarim 😇
minik_koala_ve_annesi Deletedmom_2 digerlerindende mihrimah ismini begendim canim size kalmis tamamen🥰
219Eyll Deletedmom_2 nazlı güzel bence.son birkaç senedir hep alyalar elisalar felan aşırı arttı Nazlı duru ve sade güzeldir .
Deletedmom_2 219Eyll bence de halamin ismi nazli ve güzelligiyle meşhur cidden. Kendisini hic görmedim sadece cok guzel oldugunu duydum 🤣🤣🤣 nazlı olsun ne olacak birazcik nazli olur 🤭🤭
Deletedmom_2 minik_koala_ve_annesi ben de mihrimahi begeniyorum hatta sanidim ilk dusundugum isimlerden biri ama eşim cok soguk biraz uzun söylemesi zor diyor. Ama harflerinin uyumu falan müzik gibi geliyor kulaga. O yuzden size de acaba soyleyemeyen oluyor mu diye merak ettim🤭🤭
minik_koala_ve_annesi Deletedmom_2 yok canim bende soylenirken sorun olmuyor yaslilar biraz cok anlayamiyor ilk duyduklarinda berivan diyen oluyor tekrarlayinca anliyorlar mihriban oldugunu🥰 ilk tanistigim insanlar isim ne bu arada deyince soyluyorum bir tebessum ediyorlar aa oylemi cok hos falan diye guzel tepkiler aliyorum
Minigim38 Benim ilk gebeliğim kızım olacak birazda nazlı ultrasonda falann saklanıyor yüzünü göstermiyor bu yüzden nazlı koymak istiyorum herkes cok nazlı olur şöyle böyle diyorlar karar veremedim Eliz mi? Nazlı mı?
Deletedmom_2 Minigim38 nazliiiii. Nazli olsun ya ne olacak nazli ismindeki kizlar bir afet oluyor. Eliz bin besyüz kişide gördum. Benim nazli halam var kendini hic görmedim herkes cok güzel diye bahseder sadece. Nazli olmak kotu bisey degil ki citi piti nazli bi kiz izte😃😃