berceste5155 Deletedmom_2 allah izin verirse biz kızımızın adını aybüke koyacağız sadece benim etrafımda mı böyle bilmiyorum ama ceylin ecrin gibi isimler çok kullanılıyor mihrimah da söylemesi çok zor benim kuzenimin adı da mehlika doğru düzgün kimsr adını söyleyemiyor melike diyorlar
Deletedmom_2 sevil42 ikisi de şuanın nadir isimleri bence. Inci yi de begeniyorum burda bir kac kisiye önermiştim çok zarif bir isim🥰
nadrun Deletedmom_2 😂😂😂 şimdi benim ilk çocuğum kız ismini burada forumda hiç görmedim ikincisi erkek olacakmis bende isim arıyorum sen bana bulduğun erkek ismini söylersen bende kızımın adını söylerim 🤣🤣🤣🤣
Deletedmom_2 nadrun hahahahayayayayayayayayya ay cok güldüm kız. Yasadışı bir alışveriş yapalım diyosun🤣🤣🤣🤣 olmaz ben çok fena erkek hissediyorum. 🤓🤓🤓 2 hafta sonra cinsiyet oğrencez eger kiz derse gelip soyliyicem ismini kaydettim bulurum seni 🤭🤭🤭
Deletedmom_2 Minikmucizelere nazli koyarsan nazli olur diyolar da olsun ne olcak. Nazli aşiri guzel naz yapan bi kiz ismi gibi geliyo bana da😊
Papatyaa_01 Deletedmom_2 benim kızım olursa Leyla düşünüyorum artık çoğu kız isminden gına geldi herkeste liya defne duru tarzı isimler var tamam güzel isimler ama herkeste olması biraz sıkıcı Leyla olmasaydı Umay düşünüyordum mesela :)
Deletedmom_2 Papatyaa_01 umayı da yüzbin kişide gördüm burda ama leyla çok güzel leyla ismine şarkı yazılmıştı bence çok güzel 😊😊 aynen dediginiz gibi bu isimler farkli olacak. 😊
minik_koala_ve_annesi Deletedmom_2 mihribanda olabilir canim benim adim🤣sefkatli,guler yuzlu,iyi huylu anlaminda eski isim ariyorsan🥰
Deletedmom_2 minik_koala_ve_annesi nasil ismini soylediginde guzel diye tepkiler aliypr musun, hemen söyleyebiliyolar mi. Ismin cok guzel canim anlami da soylenişi de 🥰
minik_koala_ve_annesi Deletedmom_2 evet canim diyen cok oluyor hos oldugunu 😇karakterimede cok yansiyor ismimin anlami hic somurtgan duramam hemen ortama uyum saglarim 😇
Minikmucizelere Deletedmom_2 olsun ya cocugumuz nazlanmicakta kim nazlancak bize hoş bence herkes her isime bi bahane bulur ztn bosver siz sevdiyseniz koyun bence🙂🌸
Mammy123 Deletedmom_2 nazlı koymada ne koyarsan koy canım 😄 ismi nazlı olan kaç çocuk gördüysem cidden nazlı ve mızmız oluyor
Cindindi Deletedmom_2 Efsunu tabsiye etmem büyü demek komşum kızına koyduğuna çok pişman.onun yerine Efser koyabilirsin
Deletedmom_2 Cindindi neden pişman canim. Efsunlu tilsımli, ışıltıli demek degil mi? Bilemedim . Büyüleyici insani etkisi altina alan da demekmis isim olarak kullanilan şekli. Ben anlamini pek kötü bulmadim