Esen güveniyorum aslında canım da korkum şu, hani özel ya acaba suni verip de ilerleme yok diye sezaryen e dönerse diye 😐 malum bazı doktorların kolayına geliyo.Allahım hayırlısını verdin hakkımızda.Bebeğin kilosu fln çok önemli değil ,sağlıklı olsun da doğunca alır kiloyu 🙏🙏