Deda aslinda zayıf olduğuna üzülmüyorum sanki doktor zayifnolmasinn nedeni su hastalık var gibi bakıyo bana
O rahatsiz ediyor. Oğlum 3200 dogdu yoksa. Bünye olarakda bnm gibi bir bunyeden 4 kiloluk cocuk çıkmaz zaten🤣 ama karar verdim dr değişicem. Eski dr cok freee relaskti. Acil bir durumdan ötürü gitmek zorunda kaldık o doktor izindeydi mecbur başka dr gittik.