newbabyno2 canım hayırlısı olaun hakkında benimde 9. Haftaya kadar görünmesi kesemde baya büyüdüğü için gittiğim tüm doktorlar bişey cıkmaz dedi kürtaj oldum😔 bebekte bi hastalık anormallik olduğunda ya olusmazmıs yada düşermis umarım hakkında hayırlısı olur sağlıkla alırız bebişlerimizi kucaklarımıza inş