newbabyno2 Canım sabırla bekle Rabbim inşAllah haftaya bebeğini görmeyi nasip eder.Kuzum doktor sana görüntü fotoğrafı verdi mi?Kese 18 mm.ye ulaştığında bebeğin kalp atışı duyuluyor doktorum bana öyle demişti.Eğer sana kesen düzensiz falan demediyse inşAllah görürsün haftaya bebeğini 🙏