yagmur_s benimde öyle 37. Haftada bir ishal oldum afedersin sancılı birde. Hastaneye gittim bana doğumun bugün olur dedi ( kendi hastanem değildi araştırma hastanesi) . Yatış vermek istediler bende kendi hastaneme gitmek istediğimi söyledim. Kendi hastanemde 2 serum yaptılar kendime geldim az kalsın doğurtcaklardı 😅