Boncukveannsi Kızlar bizim burada bı bebek mağazası var baya bı büyük A’dan Z ' ye istediğim herşeyi orada bulabileceğim büyük bir yer. Her neyse ama bu mağaza 3 saatlik yol neredeyse ve dolmuşla gitmek zorunda kaldım eşim şuan iş için şehir dışında onu beklemek istemedim her neyse 3 saatten fazla da mağaza da dolandım geri eve dönüşte ayağım hafif kaydı sarsıldım 🥺 sonrasında dolmuşa bindim ve ilk kimse yer vermeyince bir güzel de dolmuşta ayakta az kalsın düşüyordum sonra biri yer verdi 3 saate o şekilde eve gidiş yaptım kızlar eltimde benimle birlikte geldi ve sabahtan beri diyor ki bebeğine bugün birşey olmadıysa başka zaman olmaz kesin bir şey olmuştur diyo 🥺 ama benim içim önce çok rahattı ferahti eltim söylene söylene içime kuşku soktu 18 haftalığım bu arada sizce birşey oldu mu ciddennn 🥺🥺🥺 eşimin gittiğimden haberi yok birşey olursa beni affetmez bebeğimin bugüne kadar hiç oynadığını da his etmedim yanlız 18. Haftaya kadar hiç his etmedim 🥺
Edabykl Boncukveannsi Hayir bisey olmaz bu sekilde bebeğe büyük bir darbe almadiginiz surece ole ayakta durmak sarsilmakla bebege bise olmaz oyle bende gidiyorum uzun yol ayakta durdugumda oluyo 37 olduk doguracam az kaldi 😂 ben saatlerce yürüyorum eltin de yani abartmasin 😂😂
Deletedmom_8 Boncukveannsi ayakta durup sarsılmakla ne olacakmış Allah askına ya. Öyle olsa kimse 9 ay yattığı yerden kalkamazdı.
Hilal-95 Boncukveannsi aah kuzum korkma benim doktorum bana bu korkularım yüzünden nenesinin tarlada çalısarak 8 cocuk doğurduğunu örnek göstermıstı 😄 korkularını anlıyorum doktorun neden öyle söled bilmıyorum ama allahın izniyle bişey olmaz merak etme inşallah dinlen bi süre güzelce zor şartlar altında çalısarak hamılelık gecıren cok insan var onları düşün mesela
TinyBabys Boncukveannsi düşmemişsiniz ki sarsılmakla ne olabilir? Allah korusun riskli bi gebelik değilse bişey olmamıştır. Riskli olunca doktor sürekli istirahat verir.
Mahinur_2 Deletedmom_8 ama çok güzel fikir keşke hep yatsak doktor asla kalkma dese 🤣9 ay boyunca yemek su meyve ayağımıza gelse 🙃
Usnac1995 Yok artık. Tarlada, çok ağır işlerde çalışan insanlar var. Ayakta kalmakta sendelemekle bebeğe bir şey olmaz. Bende başlarda herşeyden nem kapardım ama boşunaymış. Sıkıntı etme canım. Zaten 18. Hafta bebek hareketlerini hissetmek için çok erken.
NM_mom Ben yere düştüm, duşa her girdiğim de ayağım kayıyor karnım kasılıyor, ani frenlerde karnım kasılıyor ki eşim öyle araba kullanıyor genelde 😅😅 çokkkk şükür bir şey olmadı. Sende korkma bir şey olmamıştır
Vera09 Boncukveannsi niye bisey olsun ya bebeginize. Bisey olmaz bolca dinlenin yarin da yatip dinlenin
Tospikannesiiiii Ne kadar basit sanıyorsunuz ya arkadaşlar hamileyiz hasta degil kendinize gelin Allah aşkına
Mahinur_2 Boncukveannsi ya pamuk ipliğine bağlı değil canım rahat ol bişe olmamıştır inşaallah bu söylediklerin se sadece hiçbir şey olmaz kanama geçmişin vs doktorun aman dikkat edileceksin demediyse sıkıntı olmaz korkma eltin de öylesine demiştir takma kafana çok sorun ediyorsan git acile bakarlar canım
Biroglanannesiii Boncukveannsi Valla canım olmamıştır ben gezmeyi çok seven biriyim gezmek oldumu bulunduğum eyaletten başka bir eyalete giderim sen düşün gebelikte de çok gezdim 5 saat araba yolcuğu sabahtan yaptım bir de gittiğim yerde saatlerce gezdim üstüne 5 saat geri döndüm ev taşıdım başka bir zaman olmayınca olmuyor bir şey
Meresss Mahinur_2 öle demeeeee 24 haftadır yatıyorum kızzz 😅😅keşke sizler gibi olsam arkadaş yaptıklarının 10da birini bile yapmaya şansım olmadı okurken bile korktum 😮💨😮💨
eminegulbalci Boncukveannsi ben hamileliğimde sabah 7 akşam 7 çalışırdım. Dershanede öğretmendim sürekli ayakta ders anlatırdım sadece teneffüslerde 10 dk dinlenme ile 32ye kadar çalıştım hiç birşey olmadı. Olmaz inşallah merak etme içini ferah tut sen 🌸🌸
Eminedilanim Boncukveannsi ben bugün düştüm poponun ustune bisey olmadı belim falan acıdı bebek iyi tekme atıyor korkma😁😁
Deniz34_ Boncukveannsi düşük riskiniz olmadıgı sürece cok fazla ayakta kalmak falan zarar vermez ama benim baslarda dusuk rıskım vardı sımdı 30 haftalıgız adet sancısı gıbı sancılarım oluyodu doktorum ayakta kalmamı yasakladı böyle bir sıkıntınız yoksa içinizi ferah tutun hiçbsey olmaz inş 🌸
Soruyorumm Boncukveannsi eltine deki ağzını hayra aç bi şey olursa kına mı yakacakmış insan az konuştugunu bilir gitme onunla sen de bir yere
Eylulmom_ Boncukveannsi ben 18 hafalıkken İstanbul’dan yaşadığım şehre dönüş yapacaktım ve uçağa geç kaldığım için hiç koşturmadıgım kadar çok koştum artı valizlerim taşı indir kaldır bindir derken nabzım 190 atıyordu nerdeyse ama çok şükür bebeğime birşey olmadı öyle koşturma ile filan birşey olmaz içini rahat tut yani canım
2gebe Boncukveannsi ay siz ne kadar elhamlısınız dünde Bi postunu görmüştüm bu kadar abartmayın siz benim neler çektiğimi bilseniz hiç önemsemezsiniz böyle şeyleri verende Allah alanda yaşayacaksa zaten yaşar sen elinden geleni yap gerisini Allaha bırak ama bu kadar elham iyi değil sakınılan göze çöp batar unutma
Babytwo2 2gebe daha önce bebeğinin kalbi durmuş . Ondan dolayı korkuları olabilir çok normal . Ha evet bu korkular belki bizim için çok anlamsız gelebilir ama sonuçta bir travma yaşayınca bazen mantık devreden çıkabilir . Anlamak lazım .
Boncukveannsi 2gebe 3 . Bebeğim bu artık bende bebek sahibi olmak istiyorum ve günlük iğne kullanıyorum hastaneye yatırdığmız paranın haddi hesabı yok zaten kullandığım ilaçların haddi hesabı yok o yüzden artık çok yoruldum 🥺
Babytwo2 Boncukveannsi annem bana hamileyken eşekle su getirirlermiş 😂 rahat olun birşey olmaz amniyon sıvısı niye var . Kolay mı öyle . Eltin de amma iyi niyetli !!!
CananDuru Boncukveannsi Eltinizin gözleri ultrason cihazı mı acaba? Size degil ona kiziyorum yanlis anlamayin eger saglikli bir gebelik geçiyor iseniz hicbirsey olmamistir bakin 32. Haftalara kadar calisan otobuslerde metrolarda yolcuklar yapanlar var hasta degilsiniz hamilesiniz icinizi ferah tutun agriniz sanciniz kanamaniz olsa zaten buraya yazmak yerine doktora giderdiniz. Gayet iyisiniz en guzel haftalardasınız keyfini cikarin gezin dolasin alisveris yapin saglikla kucaginiza alin insallah. Eltinize de soyleyin sacma sacma seyler konuşmasın size siz hamilesiniz hormanlar tavan germesin sizi boşu boşuna beni de tabi 🤭🙈❤