Benim adetim hep gecikirdi o ayda. Ne bel ağrım oldu ne karın bir göğüslerimde inanılmaz şişkinlik ve hassasiyet vardı birde uç kısmları koyulaştı bunun dışında hep halsizlik iştahsızlık mide bulantısı oluyordu bende sebebi nedir diye araştırdım birşey bulamadım eşimde üşütmüşündir derken tesadüf dışardayken test almıştım öylelikle öğrendik şimdi büyüyoruz bile 🥰🙏🤍