Ay varya bu dikişler benim psikolojimi çok bozmuştu herkesin 2 aya falan geçip toparlarken ben bir sene alt tarafim ağrıdı doktorlara gidiyorum bı sıkıntı yok ama benim ağrılarım hiç geçmemişti. Şimdi ikinciye hamileyim dikiss hiç istemiyorum umarım olmaz. Bu doktoruma bu durumu söyleyince gergin dikilmiş olabilir hafif sinire denk gelmiş olabilir demiştim 2. Doğumda gerginliği geçer dedi umarım çünkü ara ara süpürge falan yaparken hissediyorum ağrı🙄