Ben makyaj pamuğuna döküp banyodan ve büyük tuvaletten sonra tampon hareketlerle sürüyordum batikon. Her tuvalette sürmüyordum. Yana doğru oturuyordum . Gün içinde banyo yapmasam bile belden aşağısina su tutup iyice kuruluyordum dikisleri . Benim çabucak iyileşti. Size de çok geçmiş olsun, hızlıca geçer umarım 🙃🙃