Neriman59 Meltemms bende 32. Haftaya girdim Çarşamba kontrol var unutmazsam heyecandan sorucam inşallah ☺️
Gunbay Neriman59 Merhaba, nasılsınız? 2li tarama ücretini ne ödediniz acaba? Bana asla bilgi vermiyorlar. Gidip sorsam da doktorunuz talep ettiğinde bilgi vereceğiz diyorlar. Siz yaptırdıysanız benimle paylaşabilir misiniz 🥰