Neriman59 İyi akşamlar kizlar bı kaç gündür sürekli ücretlere zam geldi diye okuyorum burada acaba vatan Hastanesi’ne yakında gidip muayene olan varmı yada doğum ücretini yeni öğrenen
kuzeymomsss Neriman59 muayene 290 sanırım doğum ücreti hakkında bilgim yok ama ben Nisan ayında 4750 tlye doğum yapmıştım
AdArasmom Neriman59 Perşembe günü muayene oldum 290 tl muayene ücretiydi 6900 tl de doğum ücreti🤦🏻♀️ 27 sinde doğumum olacak değişmezse şimdilik böyle
Meltemms Neriman59 canım ayın 5 de gittim 295 TL verdik doğum ücreti hakkında hiç fikrim yok 32. Haftamdayım ekimin 24 den 30 ‘a kadar bi aralıkla olcak doğum inşallah ozmana ne olur acaba ekimde zam gelcek diye duymuştum bende
Neriman59 kuzeymomsss ona zam geldi 😃en son 6750 olmuştu acaba tekrar geldimi 50 günüm kaldı ödüm kopuyo zam gelecek diye 😃😃
kuzeymomsss Neriman59 biz her ay gittiğimizde mutlaka muayene zam geliyordu. 160 ile başlamıştık 250 ile kapamıştık sanırım 😂
Neriman59 kuzeymomsss vallahi ya bizde 180 le başladık 240 ödedik geçen ay şimdi kaç vericez bakalım 😂
kuzeymomsss Neriman59 aa 240 TL ödediyseniz ben yanlış hatırlıyorum o zaman en son 225 verdik biz sanırım. Neredeyse 5 ay olacak çünkü😊
Neriman59 kuzeymomsss normalde dediğiniz fiyat sanırım ama işyeri anlaşması olduğu için az bı indirim yapıyorlar bize 😃sagolsunlar yoksa nolurdu halimiz tek duam doğuma zam gelmesinde 😃😃
Neriman59 ddemhn tamam gidince inşallah unutmam da sorarım doğum fiyatını tekrardan 🙂🙂heyecandan herşey siliniyo aklımdan çünkü 😂
Neriman59 Meltemms bende 32. Haftaya girdim Çarşamba kontrol var unutmazsam heyecandan sorucam inşallah ☺️