34+1deyim ☺ pazartesi kontrolüm var merakla bekliyorum nst olacak mi diye. Gerek görmediklerinde çağırmıyor doktor. 36dan sonra 10 güne 1 gel demiş doktorum arkadaşıma. Ekim 21 gözüküyor doğum. En son 31+0da gittim. Oğlum poposunun üstünde oturuyordu 😂 umarım artık dönmüştür