Baliminannesii Kızlar gün aldınız mı biz 34 haftalık olduk şuan için normal gözüküyor doktorum birsey demedi 37. Haftada çatı muayenesi yapacam dedi bebek zaten pozisyonu almış baş aşağı duruyor birde kızlar nst girdiniz mi biz daha girmedik
Serapppp61 Baliminannesii haftaya muayene olacağım. 36+6 haftalık olduk. 3 defa nst ye girdim. Suyumda yavaş yavaş azalmaya başlamış.
izobellaaa-_- Baliminannesii 34 den beri her hafta hem kontrol hem nts giriyorum bu hafta çatı muayenesi olacağım çocuğum 28 den beri aşağı pozisyonda inşş normal doğum olur 🙏🙏
hemsiree Baliminannesii ben geçen hafta yani 32. haftamda girdim nstye. sizi neden bekletiyor ki. üstelik pozisyon aldı diyorsunuz sancı var mı yok mu bakması lazımdı
Rapunzelinanasi Baliminannesii 35+1 deyim. Tam 34 ye kendi isteğimle sezaryen için gün aldım. Nst ye girmedim ve bir sonraki kontrolüm 37. Haftada. Her şey yolunda ve hiç kasılmam olmadığı için doktorum bir sıkıntı olmazsa 37. Haftada gel dedi sanırım o zaman nst ye girerim 😂
Baliminannesii Serapppp61 sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım benim suyunun azaldığını sen mi anladın akıntımı oluyordu canım benimde iç çamasırım ıslanıyor doktora bebeğim suyunu sorduğumda iyi dedi bende terliyorum gün içinde acaba O sanırım çünkü doktor iyi dedi sizin de sızıntı şeklinde mi geldi
Senazeynep34 Ben bir kere girdim. Yalancı sancılarım olmustu. 29. Haftada. Sonra doktor artık dinlenmeye geçmeb gerekiyor dedi. O sancılar kesildi Allah’tan bir daha girmedim. Doğumda 27 Ekim ama bakalım daha erken gelebilir 😊🥰
1yenianne hemsiree benimde son adet tarihim 8 ocak fakat ultrasonda 1-2 hafta önde gidiyor sanki nasıl oluyor o.Gelişimi önde olur demi Adet tarihini baz alsakta
Baliminannesii hemsiree bilmıyorum canım biraz sancım oluyor geçıyor düzensiz birde kasılmalarım oluyor ama oda düzensiz bu gittimde nstye gireceğimi söyledi doktor ama bakalım
hemsiree 1yenianne aynen ölçülerini baz alıyor ultrason cihazı ona göre söylüyor ileri ya da geri diye. ama 1 haftaya falan çok takılmamak lazım her bebek aynı boy ve kiloda doğmuyor sonuçta
Melike464860 1yenianne günlerimiz aynı ❤️ benimkide önde gidiyor amma doktor 38i bekleriz doğum için dedi
_ozlmm Baliminannesii 30.haftada başladık nst girmeye şuan 34+5 iz bizim de pozisyonu baş aşağı normal doğum görünüyor 37.haftada çatı muayenesi olacağım
Mrvsln Baliminannesii 35 haftalık olduk bizde 32 de baş gelişti 34 te makat geliş sürekli değişiyor pozisyonu 2. Gebeliğim bu şekilde olursa sezaryen düşüneceğiz dedi doktor şimdiye kadar nst ye girmedim. Kızım 30. Haftada baş geliş dönmüştü sonra hic değişmemisti 😞
ZeynepKaya27 Baliminannesii 34 de nst ye girdim ilk kez yarın 35 oluyoruz normal dogum düşündüğüm için gün alma diye bir şey yok zaten ama bebegim hala ters duruyor baş geliş olmasını bekliyorum inşallah :) sizinde sağlıkla gelsin inşallahh