Melikemercimek ben evlenirken aldım hepsini profilo tercih ettim eylül itibariyle dolu dolu 2 sene oldu yani. Bosh ve siemensle aynı fabrika olduğu için ilk güvencemdi ayrıyetten beyaz eşyacı arkadaşlar vardı bende profilo kullanıyorum farkları yok dediler. Tüm beyaz eşyalarımdan aşırı aşırı memnunum. Kurutma makinem tamamen kurutuyor ( yengeminki arçelik o çıkarıp asma gereği duyuyor) bittiği gibi çıkarıp katlarsam gömlekler hariç ütülememe gerek kalmıyor bu arada kazaklarım dahil kurutuyorum hiç küçülme yaşamadım. Ve şöyle söyliyim istanbulda yaşıyorum her şeyimi kurutucuda kurutuyorum haftada min 5-6 makine yıkanıp kuruyor ve elektrik faturam bu ay 170 tl geldi. Çok yakıyo falan diyorlarda bence hiç yakmıyor. Profilo da iki kurutma modeli var biri cam kapak biri metal kapak mı denir bilmiyorum adını cam kapak yeni çıktı benimkisi diğerinden 🌸 beyaz eşya biraz şans işi derler inşallah aldığınızdan memnun kalırsınız 😇