Bebekdelisi 1yenianne gelıısm gerılıgı vardı canım cok gerıydı hemde girdi küveze ve en kötüsü dr yapmadı dogumu baska hastane git diye yolladı benı bu bebek yaşamıyor gibi dedi allahından bulsun saglıkla dogdu ama kuveze girdi