1yenianne Bebeğin ciğerleri tam anlamıyla kaçıncı haftada gelişimini tamamlar kızlar ? 37 haftalık yada 35-36 haftalık doğum olan bebekler küveze alınır mı ?
Asye22 1yenianne canım ben 33 haftalık dağın yaptım ve bebeğimi kuveze aldılar bebeğimin ciğerleri gelişmemiş gelişsin diye iğne vuruldu hamileyken bana ama yine yaşamadı o yüzden kesin baktır
1yenianne kuzeymomsss çok şükür 🙏🏻 umarım benim ki de girmez.Size ciğer geliştirici vurdular mı doğumdan önce
Baltopu2 1yenianne ya bazen haftasında doğsa bile girebilir küveze su yutar birşey olur ama ciğer gelişimi 36 haftalıkken doğanlar giriyor sanki genelde.36 ve aşağısı..öyle duyuyorum etraftan üç dört günde olsa
Bebekdelisi 1yenianne 32+0 2 doz 32+1 2 doz ciger iğnesi oldum 37+0 bebek alındı benden küveze girmedi arkadasımın iğne olmadan 36+2 doğdu küveze girmedi
Bebekdelisi 1yenianne banada ilkinde yapmadı bı dr denk geldim 1 gün sonra dogum yaptım anlamıyorum gercekten doktorları
Bebekdelisi 1yenianne inşallah canım sıkıntı etme 40 H olup girende var hep risk hanı diyoruz ya karnımızda karanlık yerdekı bebegımiz rabbıme emanet
Bebekdelisi 1yenianne gelıısm gerılıgı vardı canım cok gerıydı hemde girdi küveze ve en kötüsü dr yapmadı dogumu baska hastane git diye yolladı benı bu bebek yaşamıyor gibi dedi allahından bulsun saglıkla dogdu ama kuveze girdi