26 yaşım var 165 boyum 70 kilo civarlarındayım.Doktorum biraz zayıfla diyor.Yapamıyorum deniyorum deniyorum olmuyor.Sanki beynim engel oluyor bir şeyler yapıyorum 67i görüyorum,sonra bi bakıyorum yine 70.Neden yapamıyorum? Hep kendime söylüyorum bedenim sağlıklı olmalı ki,sağlıklı hamile kalayım ama olmuyor kendimi kontrol edemiyorum hep bi şeyler yiyip içmek istiyorum.lütfen bana yardım edin 😔😔