Damlanek ben ilk hamileliğimde toksoplazma virüsü almışım hamileliğin başında ve bir sürü sıkıntı yaşadım bebeğimi aldırmamı isteyen doktorlar bile oldu bebeğe geçtiği zaman bir sürü tehlikesi olan bir hastalık hiçte kulak arkası edilecek aman birşey olmaz denecek birşey değil o yüzden tedbirli olmakta fayda var