Damlanek hem kedim hem köpeğim var, öpüyorum da sarılıp uyuyorum da canım. 8.aya girdim, ara sıra toksoplazma testi veriyorum ama hep negatif çıktı. Kedinin tuvaletini eşim temizliyor ama köpeğimizin temizliğini ben yaparım hep. Zaten işim bitince ellerimi yıkıyorum, buna dikkat edince bir sorun da olmuyor. Onun dışında parazit ilaçlarını düzenli veriyoruz, yedikleri içtikleri belli. Dışkılarına elimizi sürüp ağzımıza götürmüyoruz sonuçta ya da popolarından öpmüyoruz. O yüzden hiç sorun yaşamadık