Masumanneinci
78 arkadaslar bısey sorcam sezeryan hakkında benım ılk ıkı dogumum normal oldu bunda bebegımın sırtında kese oldugu ıcın sezeryan olmam gerekıyormus doktor daha gun vermedı ama sezeryan olunca sancı yada du gelmesımı beklenıyor yoksa bellı bır haftada alınıyormu