Elifharbi54 aslansmommm benimde öyle 37 haftamdayim bebek dönmemiş doktor haftaya kadar dönmezse sezeryan olur dedi ama ben ters bir durum olmadığı sürece sonuna kadar beklemeyi düşünüyorum
aslansmommm Elifharbi54 kabullendim ben nasıl gelmek isterse oyle gelsin bakalım 😊 zaten sezaryen gününü genelde 40. Haftanın içinde yani 39+larda verdikleri için dönerse normale geçeriz dedi dönmezse alıcak 😊
minikmucizemmmmmmm Masumanneinci 38+4 son 10 🙈 bugün nişanım geldi sanırım peçeteye akintimla karışık kahverengi leke geliyor
Ysmndnz Duygunas bebegin başı ile rahim ağzı uzunluğu mesafesi . Gebeliğin başından beri 5.5 idi geçen hafta 4.5 e düşmüştü bugün ölçüm aldı 2.5 yani bebek her geçen gün yavaş yavaş aşağıya iniyor demek
Gamze-Yildiz Masumanneinci Şafak 5 🍓39+2 :) çarşambaya kadar bekliycez. Gelmezse Çarşamba sezeryan 😱💜💜💜🍉🍉🍉🍓🌸🌸🧿🧿