Ela03 Yaa ne güzel bizede nasıl etsin benimde ilk gebeliğim çok çok korkuyorum açıkçası benimde böyle kolay olur dilerim . Doktorum bebeğin aşağıya inip kanalda olduğunu söylemişti tahminen ne zaman oluyor biliyor musunuz acaba ,Bu arada hayırlı sağlıklı sıhhatli büyütün inşallah 🤲☺️