Sinemkaya43 Sinemkaya43 son haftalarımda arada pilatese oturdum bi kaç haraket düzenli olmasada, parkta ki spor aletlerine gittim iki akşam, sıcağa yakın suya oturdum iki kere, sancılar 10 dk da birken dayanıyordum 1 saat falan eşimle yürüdük sancılar gene 10 dk da bir ama dayanılmıcak gibiyken gece evdeydim sancı geçince hep dinlenmek istedim ama istemsizce ordan oraya kalkıyosun gidiyosun zaten belime sıcak su tuttum son anlarda bide sıcak su torbası koydum belime, önce ki gün okunmuş suya fatma ana otunu koydum her birine taha suresi okunmuş 7 adet pirinç yuttum, iki bardak birinde arapça inşirah suresi yazdığım kagıt, birinde abese suresinin 19 ve 20. ayeti yazılmış kağıt bunu erkek birinin yazmış olması gerekiyo bu suları içtim ara ara, doğumdan bir gün önce ayak baş parmağımın altına mıknatıs bantladım doguma giderken üzerime taktığım birinde arapça ashabı keyf isimleri ve dogum kolay olması için okunacak bi dua vardı kağıda yazdım bez parçasına sarıp kilitli iğneyle üstüme astım, son haftalarda ara ara zeytin yağı içtim ahududu yaprağı çayı içtim bi tatlı kaşığı eritilmiş tereyağ içtim bunla hep o hafta içinde yaptım hurma kaynatıp suyunu içtim iki kere hurma yiyemedim pek, ilişki son haftada bir kere oldu, perine masajı denedim ama pekte yapamadım, 9 ay boyunca normal tuvalete oturdum dogum anında dilimde hep inşirah suresi. abese suresinin 20. Ayeti, rabbiyessir duası vardı, subhanallah çektim.. bunların hepsini her anneye lazım isimli kitaptan okuyup yaptım, bunlar aklıma gelenler 🥰