damlalkc [silindi] canım bende ilk haftalarda kabızlık çektim doktorum bana duphalac şurup verdi çok iyi geldi surekli kullanmadim ama 2 gunden fazla çıkmayınca hemen onu içiyodum çok iyi geliyordu
bsrkml0212 Ciddi kabızlık yaşadım o haftalarda. Duphalac verdi doktorum. Ama özellikle kuru erik çok işe yarıyor yedikten 1-2 saat sonra bağırsaklarım hareketlenmeye başlıyordu. Birde kuru kayısı.
Cgdm34 [silindi] duphalac kullandım ben cok ta faydasını gordum gerçekten doktorunuza danısın zaten sıze onu verır 👍