Melike_Atalan benim 3 hafta geriden geliyor protein kaçağı da çıktı besleyen boruda dirençte var. Crospin yazdılar ve kan sulandırıcı iğne vuruluyorum direncin azalması için tam 37+0 da doğum yaptircaklqr son 12 gün kaldı şuan 2100 gram gözüküyor bebeğim umarım kuveze girmeden kucağıma alabilirim. Erken fark edildiğinde o kadar büyük sorunlara yol açmadan kontrol altına alınabiliyor erken ogrendiyseniz bu iyi bişey en fazla bı kaç hafta erken doğum olur o kadar Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin size de inşallah ❤️🙏🙏