Bebeğim 5 günlük bugün hastaneye gittik değeri 13.9 çıktı yatış yapmak için 19 sanırım sınırmış. Sabahtan bu yana biraz daha arttı gibi. Sabah yeniden gideceğiz bu süreci yaşayan anneler neler yaptınız hastaneye yatınca süreç nasıl ilerliyor çok telaşlanıyorum gerçekten. Devamlı emziriyorum gece uyandırıp emziriyorum her fırsatta 2 kere mama veriyorum ek önerilmese de şekerli suya bile başvurduk:(