Yesimalmila Ffatma olabilir bebisler sömürüyorlar bizi resmen benim de 1 haftada kan degerim cok düştü kan almak zorunda kaldim 😢
Ffatma Yesimalmila benim de değerlerim çok düşük çıktı ilaçlarını düzgün kullan yukselmezse kan vermek zorunda kalınır dendi. Zaten hep düşüktü az yükselmişti onda da bebiş sömürdü🤔
Annem Ffatma sizi cok iyi anliyorum. Annem en kucuk kardesime hamileyken annem topal kaldi saniyordum hep😃 Kacinci haftadasiniz Benimde sag kalça kemigim yorulunca hemen batmaya basliyor
Ffatma Annem 31haftam doluyor bu gün. Aynen benim de sağ tarafta, ama dinlenince bile aynı yattigim yerden de vuruyor
ArslanlardanEsra Ffatma kaç haftalıksınız? Benimde aynı şekilde bel ve kalçamda çok ağrım vardı, doktorum üç gün sıcak su torbasıyla sıcak uygula sonra masaj yaptır dedi ve yaptım gerçektende inanılmaz rahatladım geçti diyebilirim.
Biricikk Ffatma Bende kalca agrisina arti olarak ayagimda uyusmada oluyor. Beyin cerraha yönlendirdi doktorum utrasyonla bakildi birsey cikmadi hamilelikle ortaya cikan bel fıtığı olabilir dedi sadece..
Mervy Ffatma ben aynisini yasadim asiri derecede agri. Gece uykulardan uyanmalar donememeler topallik. Osteocare diye bi ilac var bi hfta kadar ondan ictim inanilmaz iyi oldu sonra da tekrarlamadi hic. Doktorunuza danisip kullanin isterseniz. Kesinlikle cok faydasini gordum ben
Kubdenya Ffatma bende aynıyım kemik batıyor sanki dönemiyorum..kalkamıyorum magnezyum istedim doktordan biraz hafifletti 2 gündür içiyorum daha iyiyim
aslhnyz Bende de aynısı var kuyruk sokumumda inanılmaz bir ağrı oluyor hele biraz ayakta kalıp yorulduğumda mahvoluyorum erkek çocukta olur diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum
Ffatma Mrs_Tugce Mrs_Tugce çok şükür geçmiş sizinki Allah bir daha göstermesin rahatsızlığını. Ben de soracağım bakalım dayanamıyorum artık
ArslanlardanEsra Ffatma 😕 fedakarlık daha karnımızdayken başlıyor işte, doğumdan sonra rahata kavuşmanız dileğiyle
Zhrnc Ffatma 37.haftamda kasık kalça diz agrım başladı Şuan 1 ay oldu doğum Yapalı hala topallıyorum Ortopedi fizik tedavi kadın doğum dahiliye hepsine gittim birşey yok diyolar Krem verip yolluyolar
aslhnyz Ffatma Rabbim şifa versin inşallah hepimize sağ salim yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin gerisi boş cennet anaların ayağının altında diye boşuna dememiş sevgili peygamberimiz ☺️
Zhrnc Ffatma benimde öyle eşim dalga geçer Bi çocuk doğurdn sakatlandın ikinciyi istemeye korkuyorum diye 😄