Busbuss12 Ayazim80 ikinci oğluşumı beklıyorum 😘 bugun yarın Allahın izniyle inşAllah kucagımda canım 🤲🏻
2erkeksnnesi Ayazim80 benim 1. Oğlum 3 yaşında 2. Oğlum 17 aylık iyi ki de 2. Si de erkek olmuş diyorum çünkü kavga ediyorlar ama yine de birbirlerine çok bağlılar , birlikte oyun oynuyorlar oyun arkadaşı gibi oldu resmen 🥰
can_1anne Ayazim80 yani evet 😁💙 sağlıklı olsunlar ilk öncelik o tabi ama iki erkek nasıl olur bizi neler bekliyor düşünemiyorum
Ayazim80 2erkeksnnesi bende öyle düşünüyorum bencede oyle olacak:) bizim yaş farkımız biraz fazla ama olsun
SutlacimiYedimmiBen Melekannesi42 mekani cennet olsun allh sabirlar versin doğduktan sonrami kaybettiniz