mhrmom Bende doğurdum kızlar (normal doğum) sağ salim bebeğimi kucağıma aldım. 9 gün kala geldi prensesim🥰 şu an yanı başımda. Rabbim hepinizi bir avazda kurtarsın inşaallah 🌺🤲 varsa sorularınız cevaplayabilirim. Doğum hikayemi toparlandıktan sonra paylaşacağım inşaallah 🌺
Melos90 mhrmom hayırlı olsun bı kaç sorum var cevaplarsanız sevinirim 🥰 Suyunuz mu geldi doğum başladı yoksa Nisan vs geldi mi sancı geldi mi ve bunlardan ne kadar süre sonra dogurdunhz
AslanBebeginAnnesi mhrmom hayırlı olsun canım 38 buçuk haftalıkken doğmuş anladığım kadarıyla 💜 kaç kg doğdu acaba ? ve dikişin var mı
Gamzenur0809 mhrmom ya of böyle yazıları okuyunca bende dıgurmak istiyorum bizde 38+2 olduk sanki hiç dogmicakmışgıbı hossedıyorum. Ne zmn gelır acaba sizin özellikle yaptıgınız bişeler var mı 40 a kadar beklıcez bakalım
Duygunas mhrmom nasıl geçti nasıl başladı neler hissettin son günler belirtilerin evet geliyor dediğin zamn
Ozlem0802 Merhaba Rabbım sağlıkla büyütmeyi nasipp etsiinn İnsallah, Nerrde hangi hastanede doğumunuz oldu acaba 💕🌸
mhrmom Ozlem0802 İstanbul Sancaktepe İlhan Varank biraz ön yargım vardı ama memnun kaldım. Doğum başladığı gibi 20dk içinde oldu bitti bana iyi ebeler denk geldi 👍
mhrmom Melos90 teşekkür ederim 😊 hafif hafif sancı sonrası nişanım geldi ve durmadı sancılarım, git gide artmaya başladı. Bir buçuk gün sonra kızım geldi suyum doğum anında geldi.
mhrmom Amineberra hafif hafif sancı sonrası nişanım geldi ve durmadı sancılarım, git gide artmaya başladı. Bir buçuk gün sonra kızım geldi suyum doğum anında geldi.
Gamzesilaplt mhrmom Bende 39+1 im Sancaktepe ilhanda dogum yapacagim ama nasıl olur hiç bilmiyorum.. Burda mı oturuyorsunuz hastaneye nerden geliyorsunuz
mhrmom Amineberra çok farklı ama sancılar. Hep yazıyordum bende burda sancım var falan ama ayırt etmemek gerçekten mümkün değilmiş. Allah sizi de bir avazda kurtarsın inşaallah sağ salim🌺
Amineberra mhrmom benim normalde 32 hafta başladı sancı doğum sancısı doktor durdurdu durdurmasalardı doğmuştu şimdiye
Usnac1995 Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. İlhan varank evime 5 dk yürüme mesafesi ama ben acilden girince çok kötü deneyimler yaşamıştım göze alamıyorum oraya gitmeyi 😀 Bu ara da sancılarınızı evde mi çektiniz, gittiğinizde kaç cm açıklık vardı acaba
mhrmom Usnac1995 amin sağol. Bize de o kadar uzaklıkta aynen. Aslında ben de istemiyordum ama ebeler iyiydi yani çok şükür, var acilde gıcık tipler haklısın. Yani devlet hastanesi işte anca bu kadar olur🤷 evde bayağı çektim sancımı ama 4cm olmuştu anca gerisini hastanede geçirdim zaten.