derin1derin bende set olarak aldım ama kovasından hıc memnun olmadım ıkı defa katlandık su oldu her yer onun yerıne evdekı kovayı kullanıyorum,ilk zamanlar bebek sureklı yıkandığı ıcın katlayıp kaldırma gıbı bır durumum olmadı banyoda öylece duruyor,bence katlanabılır olması çokta avantajlı degıl