Aliceindunyasi Anne İçin; 1-emzirme yastığı(mycey 55tl) 2-Pijama takımı( jarpierre outletten 119 tl ye 3lü aldım pelüş hırkası var. 1takım daha alıcam) 3-gecelik takımı(1takım alıcam ama karar vermedim henüz Jarpierre den memnun kalırsam ordan alırım belki) 4-emzirme sütyeni (henüz almadım son zamanlarda alıcam penti de 69 3al iki öde var 45e geliyor tanesi ama farklı bi yerdende alabilirim tavsiyelere açığım) 5-göğüs pedi(lansinoh 17,45tl) 6-göğüs kalkanı(avent 53,5) 7-hasta külodu (depend 25tl) 8-göğüs kremi(lansinoh 39,5tl) 9-doğum sonrası korse ( ne alacağımı hiç bilmiyorum) 10-lohusa taç ve terliği (kendim yapcam) 11- anne bebek bakım çantası ( şu AliExpresste satılanlar tarzında bişey düşünüyorum 😃) Bebek için; 1-beşik (ikea 400tl) 2-dolap (tekzen rabi beyza modeli 4kapılı 1000tl) 3- bebek arabası (casual cadillac air 1700tl) 4- biberon ( avent cam 125ml 34tl, dr browns 2li 48,5tl) 5- emzik (avent soft ultra yada nuk alıcam bi tane alıcam sadece ) 6- bebek bezi (sleppy deniycem ilk olmazsa duruma göre değiştiririz) 7- pişik kremi ( destini mor olandan aldım 18tl bide mustelanın merhaba bebek setinin içinde vardı) 8- bebek bakım ürünleri ( mustela şampuan ve losyon alıcam) 9- kullan at alt açma örtüsü ( baby me 40lı pofuduk 35) 10- ateş ölçer (braun ırt 6520 250tl) 11- alt silme pamuğu (baby me 6x60 lı 32 tl) 12- ıslak mendil (uni baby büyük ihtimal) 13- ilaç kaşığı (bebedor 8tl filandı) 14- burun aspiratörü (otri bebe 24 tl) 15- bebek deterjanı(minoris, green clean baby yada yeşil anne) 16- uyku seti ( karacada indirim bekliyorum yorganı, battaniyesi vs olan setlerde) 17- bornoz seti (gaye bebe bornozlu nakışlı set 50tl) 18- battaniye ( 2 örme, 1 triko, 2 müslin, 2 penye) 19- alez (hiç araştırmadım) 20- banyo termometresi( e bebekte 15tl filan) 21-banyo süngeri (e bebekten 20tl ye aldım bugün naturel süngerlerden) 22-ağız mendili( happy me 10lu 8 tl) 23- çöp kovası ( ebebek korbell şuan 79tl) 24- reflü yatağı( sevi bebe kiraz çekirdekli 75tl 25- askı ( e bebekte 5 lisi 10 tl ) 26- emzik kutusu ( wee baby ) 27- 10 lu hastane çıkış ( aziz bebe 65 tl) 28- 5 li hastane çıkış ( bir tane isimli yaptırdım) 29-bere, eldiven, omuz bezi,çorap 30-çıt çıtlı badi ( 10 tane var 5 tane daha alıcam yenidoğan,3 ve 6aylık olarak) 31- yelek ( 11tane babaannesi örmüş) 32- tulum ( e bebekten bi tane pelüş bi tulum aldım kontrole filan giderken giyer diye, 2tane kadife tulumu var 2 tane de normal penye) 33-2 li takım (5 tane var) 34-yatak (kraft yataş lüks 60x120 330tl) 35-sıcaklık termometresi (baby&plus 40tl) Kızlar aralık ayında allah nasip ederse doğum yapıcam bu benim listem hala eksik olanlar var içinde tamamlamaya çalışıyoruz tavsiye ve önerilere açığım allah hepimize bebişlerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin💕💕
Merr Aliceindunyasi merhaba rabi modeli dolap kurulumunu yaptiniz mi acaba? Bende bebek icin bakiyordum internetten alicam kalitesi nasil esyalari sigar mi merak ettide
Setenay Aliceindunyasi pijama takımından memnun musun. İnce mi acaba. Bende o siteyi inceliyorum sürekli de kararsız kaldım
DanLa Aliceindunyasi emzirme sütyenini geçen gün lcw da denk geldim hem fiyatı uygun 30tl gibi bişeydi sanırım hemde yumuşacık güzeldi yani aklınızda bulunsun ☺️
Aliceindunyasi Zafley bunlar 2 ay içinde filan alınmış fiyatlar bazılarını daha yeni aldım ama hep indirim takip ediyorum
Hcrksk Emzirme sütyenini dagi öneririm.3 al 2 öde var.bebeğin ağız bezi sayısı az geldi bana daha fazla olmalı.ben tüm gecelik ve pijamalarımı jarpierreden aldım.çekim için olan geceliği cossy bu Aqua dan aldım.alez özdilekten aldım lastikli 27 TL idi.lastiksizleri de var bence mantıksız.ayrıca bebe cruz,dolap gibi uygulamalardan sıfır etiketli ürünleri çok uyguna alıyorum.size de tavsiye ederim.özdileğin bebek nevresim takımını 50 TL ye aldım.fisher price in dönencesini 50 TL ye aldım.mother care astronot tulumu 180 TL etiket fiyatından 75 e aldım.bence bu şekilde almak daha mantıklı💕
Aliceindunyasi Hcrksk çok iyi almışsınız gerçektenn bende bakayım bi😊😊 tekstil kısmı daha tam bitmedi kıyafetleri de az şuan 29+4 üm bundan sonra beğendikçe onlardan alıcam artık ağız bezi bi paket daha alıcam
Hcrksk Aliceindunyasi inan mağazalara saçma fiyatlar vermeye gerek yok.cartersın etiketli ürünlerini aşırı indirimli aldım.ebebek mağazasında omuz örtüleri var kusarsa vs diye onları da tavsiye ederim.kış bebeği olacak sizin bebekte ona uygun alırsınız kıyafetleri.şimdiden almak daha mantıklı çünkü sezonda fiyatları tavan oluyor
Aliceindunyasi Merr kalitesi normal fiyatına göre iyi yani genişlik olarak güzel bence kullanışlı iç kısmı
Hcrksk yyssmmnn canım ben genelde beneceğiz,dolap gibi uygulamalardan sıfır ürünler alıyorum.mesela sana hediye gelmiş ama aynından elinde var satışa koymuşsun sıfır etiketi üzerinde.oralardan alıyorum ve çok memnunum
Aliceindunyasi Hcrksk canım senin daha önceki yorumundan sonra bende dolap ve bebecruze bakmaya başladık ve dolaptan çok uyguna etiketli bi ürün oldum ve 4te 1i fiyatına gerçekten takip etmek lazım
Hcrksk Aliceindunyasi ay çok sevindim canım.ben kızıma 50 tl ye sıfır dönence aldım.mother care astronot tulumu 180 den 75 e aldım.gidip mağazalardan kazıklanmaya gerek Yok bence
Aliceindunyasi Setenay benim aldığım model iç belli ediyo ama viskonlar hep edermiş galiba ama fiyatlar uygun peluş ceketi olanı almıştım ben
Aliceindunyasi DanLa bende geçen indirimden 30tl ye hm den aldım bitane ama bitane daha alırım 2tane de atlet alsam yeter heralde ilk etapta
Mavisilegamzeli DanLa Yeni Doğum yapan arkadaşım emzirme sütyenine para verme bence gereksiz ben hiç kullanmadım dedi bende kararsız kaldım alsam mı diye🤔
Gulsummldr Aliceindunyasi o gardroba bende baktım. Yorumları cok kötü. Onun yerine ikeada üç kapılı beyaz dolap var. Onu aldım. Taş gbi resmen