Birgul Ebruli1903 2 gün sonra tekrarlayın ve aynı yerde vermeye çalışın. Düşüş varsa kimyasal gebelik olabilir, hayırlısı olsun🌸
Merveecsm Bu zamana kadar yaptığım hiçbir test pozitif olmadı, bu sefer 3 adet farklı markalardan aldım ve hepsi de anında net bi sekilde çıktı, benimde aklim çok karıştı, kimyasal diye düşünüyorum ama benim adetim normalde de duzensz
Dmttthemum Ebruli1903 ben de Mayıs ayında kimyasal geçirdim iki güne bir test veriyordum aynı hastaneye gidip benimki 11 gün sürmüştü inşallah kimyasal değildir ama öyleyse de hiç üzülmeyin ben bir ay sonra tekrar hamile kaldım 15 haftalık olduk 🧿
Dmttthemum Ebruli1903 çift çizgiyi gördüm sonra doktora gittim kese görünmedi beta 557 çıktı doktor direk şüphelendi zaten iki güne bir beta vermeye başladım adet gecikmesinden 11 gün sonra adet görebildim adetim de 6 gün falan normal bir şekilde oldu
Ebruli1903 Dmttthemum adetim 2 aydır geçilti ama doktor onu saymayız dedi ve geçen ay Kİ 5 Ağustos baz alcaz dedi