SaruMerve fiziken evet yeni oluyor ancak tıp literatüründe son adet başlangıcından itibaren hamile sayıldığımız için otomatik olarak 4 haftalık oluyor. Şöyle ben en son 8 haziranda adet oldum yumurtalar gelişti çatladı aşılama oldu döllendi şimdi bunların hepsi ışık hızında gerçekleşse bile aşılama tarihim 24 haziran. Yani yumurta ve sperm 24 haziranda karşılaştı döllenme tutunma betanın kana yansıması derken 6 temmuzda beta 166 ile öğrendim. 6 temmuzda ben 3+6 olarak yani yaklaşık 4 haftalık hamile görünüyorum. Doktor kontrolüne gittiğinizde size son adet tarihinizi soracaktır zaten veyahut uygulamaya takip için son adet tarihini giriyorsunuz. Bilmem anlatabildim mi biraz karışık 😇