Hayırlı uğurlu olsun 🙏🏻 Mümkün olduğunca yukarılara uzanma, aşağılara eğilme. Tuvalette kendini çok zorlama, eşinle doktor kontrolüne kadar ilişkiye ara verin, ceviz tüketmeye çalış. Folik asit kullanıyor musun canım? Kullanmıyorsan doktor randevun ileri tarihli ise eczaneye danışarak bir folik asite başla bebişin gelişimini için çok önemli. Çiğ şeylerden uzak dur yani sosis salam hazır sucuk midye mayonez falan yemek yok ☺️ Sebze ve meyveleri çok iyi yıkayarak tüketmelisin. Sütü “pastörize” edilmiş kullan 🌸 aklıma gelenler bunlar canım keseyi gördüm kalbi duydum haberlerini bekliyoruz artık ❤️❤️