Ben de Gaziantep’te uzun süre doktor arayışında oldum ama sonunda istediğim doktorla tanıştım, benim gibi merak edenler için yazmak istedim :) Eylül’den beri Semra Sarı Yıldız’a gidiyorum ve aşırı memnunum, çok tatlı dilli ve ilgili bi doktor, ne sorsam cevap veriyor ilgileniyor :) Şu an 36 haftalığım her an doğum bekliyorum ve Semra hanımda yapacağım inşallah. Bu arada önceden Hatem hastanesindeydi, Eylül’de Akademi hastanesine geçmiş, ben de Akademi’de tanıştım kendisiyle. Ocak’ta muayene ücretlerine zam gelmiş o yüzden öğretmen indirimiyle şu an 339₺ ödüyoruz. Doğum ücretlerini sorduğumuzda da normal doğum 7000, sezaryen 7500 dediler, bakalım henüz doğum yapmadım :)