ArzuuAslann Hasibe1 ncr hastanesi Abdülhamit Soysal mutlaka gidin çok memnunum çok iyi bi doktor ilgisi alakası ve ücreti de uygun
Mira4627 Zehra2727 ne zaman sordunuz.Zam gelmiştir yine diye düşünüyorum. Ben temmuzda sorduğumda normal dogum 2800 sezeryan 3500 demişlerdi.Her geçen doğumlara da zam geliyor demekki😒🤷♀️
Mira4627 Zehra2727 çok teşekkür ederim ins saglikla kucaginiza alirsiniz.Hayir ozel bir indirim falan yok
boymomyz mercimekannesi27 canım googlede baktığımda para tuzağı o hastane yazılmış öyle bise yok demi ya . Zaten hastane konusunda oldukça psikolojim bozuldu .
mercimekannesi27 boymomyz canım inan biz hiç öyle bir durum ile karşılaşmadık, tabi herkesin görüşü bakışı farklı olabilir ama biz çok memnunuz hastaneden de doktorumuzdan da 😊
boymomyz mercimekannesi27 Aşırı pimpirilli bir insanım başıma bu sehirde hep bi olay geldiği için çok korkuyorum suan kalmaktan da korkuyorum bebek olmamasından da canım düşün 🤦🏻♀️
Kubra1806 Hasibe1 anka hastanesi yasemin hanıma gidiyorum ilgi ve alakası çok güzel muayene ucretı 240 lira brn çok memnunum tavsıye ederim
mercimekannesi27 boymomyz sakin ol canım hakkında hayırlısı neyse o olsun inşallah 🙏😊güzel düşünelim güzel olsun yoksa her an kötü olacak gibi düşünürüz bende aynı😊