Hasibe1 Canım 5-6 bin arasıydı 3 ay önce arkadaşım doğum yaptı . Muayene ücretide 250ydi çok memnun kaldı doğum yapanlar , 2. Gebeliğinde de oraya giden arkadaş vardı oda tekrar oraya gitti . Kemal bayındırda güzel ama doğumu nasıl bilmiyorum. Bebeğimi kaybettiğimde gittim ultrasona bakıldı doktor eşimle beni çok rahatlattı hemde 10 günde ücretsiz olanı kullanıp gittim , kürtajımı devlette oldum dememe rağmen mükemmel ilgilendi . Orayla ilgili bilgim olsa oraya git derim 😊 yazarlarsa eğer orayıda düşün derim