Hasibe1 bende defa life gidiyorum Manolya hanıma çok memnunum, indirimsiz 275 fakat ben eşimin mesleğinden dolayı indirimli 223 TL veriyoruz. Doğumda da indirim oluyor en son 1 ay önce yanlış hatırlamıyorsam indirimli 3.750 gibi bir rakam vermişlerdi ama yine de tam hatırlamıyorum yanlış bilgilendirmek istemem, bu ara da benim de doğumuma 2 ay kaldı, sağlıkla kucağında alırsınız inşallah 🙏