sbusra merhaba ben 4.haftamda kan tahlili ile ogrendıgımde 552 idi. 7.haftama geldıgi de ogrendım ıkız gebelik oldugunu. Ama sanmıyorum beta hcgnın yuksek olması ile ilgili oldugunu cunku arkadasımınki benimkinden yuksek tı ama onunki tek gebelik canım yanlıs bilgi vermek istemem ama bildiğim kadarı ile beta hcg nın yuksek olması ile ilgisi yok canım