Okyanusburc Bayanlar merhaba pazartesi doktora gittim ve ikiz bebek belirtisi gördü doktor biri tam belirgin diğeri ise tam görünmüyor ve kimseye söyleme dedi şuan için kesin degil diye 10 gün sonra gelince belli olur dedi ama merak ediyorum sizce ne olabilir
cherry6128 Okyanusburc canım benımde 5.hafta gittiğimde doktora bi tanesini gormustu dıger keseyı gorememıstı. 7haftada ıkı kese birden gozuktu ve kalp atıslarını duymuştum.Kacıncı haftandasın canım
Senzeliha Okyanusburc beta hcg değerinden bile anlaşılır ikiz olup olmadığı. Tek gelebilkte ki değerin 2 katı çıkarmış
Kubraunlu Okyanusburc benimde 6. Haftada iki kese vardı doktor 8. Haftada gel kalp atışlarına bakalım ikisinde de varsa ikizdir dedi ve çok şükür ikiz hayırlısını versin Rabbim hakkımızda 🤲🏻
Babies16 Okyanusburc benimde 5. Haftada tek keseydi 6+3 te 2 kese iki kalp atisi vardi. Bidaha gittignzde kesinlesr zaten hayirlisi olsun ins
sbusra cherry6128 Aslı hanım merhaba, beta Hcg değeri ikiz bebek olup olmamasıyla ilgili bilgi verebilir mi
rennatowe Bende 5 haftalik ken ikinci kese gözüktü. Tam emin degilim dedi doktor kanama alanida olabilir dedi 2 hafta sonra gel tekrar bakalim dedi hem keseyi gorduk hemde kalp atışlarını dinledik canim
Okyanusburc Bende de emin değildi hatta kimseye deme dedi şuan diğeri gölge gibi kalmış ama görünüyor
Gulbal Bende 4 haftalikken gittiğimde olabilir demişti 1 hafta sonra tekrar gel dedi ve o zaman kesinleşmişti canım inşallah seninki de öyledir
Okyanusburc Gulbal Gulbal İnş canım bizde çok istiyoruz maddi ve manevi sarsacak olsa dahi :) istiyoruz olmasa görünmezdi zAten degil mi
Babies16 Okyanusburc evet cok farkli bi heycan canim rabbim saglikla kycagina almayi nasip etsin ins.ben ikizleirmi kaybettim malesef karnimda ölduler.suan 39+3 tek gebeligim var.rabbim olanlara saglik verisn ins