Ay deliricem kendi doktorum yapmıyordu annemlere gitmiştik o yüzden il dışında yaptırdım. Sonuçlarım çıkmış. papp a 3.84 , beta hcg 88.3 ama rapor ektedir diyor. Raporu göremiyorum yani risk hesaplamayı. Aradım yapan doktoru sıkıntı yok her şey normal dedi. Raporu bana atar mısınız wptan diyorum atamayız diyor. Ya gel de sövme napayım ben şimdi rapor almak için 150 km yol gidip geri mi geliyim bu nasıl bir saçmalık ya. E nabızdaki rapor ektediri açabilen var mı 😓😓