Ysmndnz Melike464860 merhaba benim doktorum da bana rapor çıkarttırdi özel hastane takipliyim ama eczaneye gittiğimde raporumda hep bir sıkıntı cikiyordu 1 tane alıyordum . Aile hekimine yazdırdık 10 kutu birden çıktı
Melike464860 Ysmndnz bakalım pazartesi gideceğim eczaneye eğer bı kutu verirse ne anlamı var saten günde 2 kere yapıyorum. Öyle olursa bende sağlık ocağına yazdırırım
Melike464860 ikizannesi17 amin inşallah canım rabbim sağlıcakla evlatlarımızı bizlerle bağışlasın. Gerçekten bı çocuk dünyaya getiriyoruz ama ne aşamalardan geçiyoruz 😔
Ysmndnz Melike464860 evet sana 1 kutu 5 gün gider maalesef. Sağlık ocağına yazdırman daha mantıklı en azindan sürekli eczane yolu tutman gerekmez
Leydaaa_12 Melike464860 sıra al canım sıra alma imkanın varsa bazen randevu bile almadan rapor çıkarttıracağım diyince çıkarıyorlar her hastane farklı tabi
Gns-gur Melike464860 merhabalar sağlık ocağına yazdırmanız gerekiyor peki sizin pıhtılaşmanız ne durumda
Melike464860 Gns-gur daha tekrar bakilmadi zaten 10 gün oldu iğneye başlayalı. Bende merak ediyorum sonucumu
Leydaaa_12 Melike464860 ne demek kimsenin birsürü para vermesini istemem çok pahalı iğnelere vereceğin para ile bebeğinin ihtiyaçlarını giderirsin 🙂💕
Aryaman Melike464860 direk vermiyorlar tekrar doktorunuza gidip yazdırmanız gerekiyor bende kullanıyorum
Melike464860 Leydaaa_12 aynen öyle canm gerçekten küçük bı miktarda değil . Bide 40 çıkana kadar kullan dedi bakalım inşallah ayarlarım raporu