Canım ben 2 kutusunu 4 TL ye alıyorum 1 hafta önce kalp damar bölümünden çıkarttırdık rapor kadın doğumcu yönlendirdi bende ilk gebeliğimde çok para ödüyorudum ama şimdi o şekilde değil ucuza alıyoruz kalp damardan randevu al çıkarttır 5 dk bile sürmüyor boşuna o kadar para verme devlette çıkarttırdım