Busra-tunc01 Bebitooo Hiç sorma geceleri sürekli uyanıyorum uykularım bölük bölük sağa sola dönmekten 🤣
Kizilkafaa Bebitooo Kuzum ben gece sancımı evde çektim sıcak dula girdim, sonra hastaneye geldim. Suni sancı falan verildi. Zordu ama değdi ❤️ Hızlı oldu ❤️
Kizilkafaa Bebitooo 39+2 Kuzum, dün sabah çatı muayenesi olmuştum hiç acıklıgım yoktu, sabah bi geldim 4 cm açıklık