3273 Kizilkafaa sağlıkla büyüsün, Allah analı babalı büyütsün inşallah 😇😇😍 aminn Insaallah bizde gelelim hemen o evreye daha 12 haftalik olacağız çok heyecanlı korkulu geçiyor bu süreç acabalar içimi kemiriyor hepp 😅
Kizilkafaa 3273 Kuzum sancı cok cektim ama dogumdan sonra unutuluyor, bi dikişlerim acıyor o kadar da olsun dimi ama🫣
Kizilkafaa QUEEN088 Kuzum sancı süreci be suni sancı çektim o biraz zorladı bağırdım cok ama iyiyim şimdi❤️
3273 Kizilkafaa hersey geçici canım işte şimdi bebeğinin miss kokusunu cek içine unutulur bu acılar da 😊
Busra-tunc01 Bebitooo Bende 39+1 daha erken mi acaba bı an önce doğsun istiyorum seninki kaç haftalık 🤣🙈
Kizilkafaa Bebitooo 39+2 Kuzum, dün sabah çatı muayenesi olmuştum hiç acıklıgım yoktu, sabah bi geldim 4 cm açıklık
Bebitooo 9 saat sürmüş kuzum açtığın paylaşıma baktım 😂 keşke bizimde rahat ve kolay olsa regl olucak gibi ağrım var ama hep var yani gidip gelmiyor
Kizilkafaa Bebitooo Kuzum ben gece sancımı evde çektim sıcak dula girdim, sonra hastaneye geldim. Suni sancı falan verildi. Zordu ama değdi ❤️ Hızlı oldu ❤️
Bebitooo Busra-tunc01 39+2 yok ya 40 zaten son sonrasını bekleyenler çok nadir kakasını yeme olayı olabilir diye bitsin artık valla gına geldi son ay hiç çekilmiyor
Busra-tunc01 Bebitooo Hiç sorma geceleri sürekli uyanıyorum uykularım bölük bölük sağa sola dönmekten 🤣