mommmmyy Arkadaşlar çoğu insanın tavsiyesi üzerine predictor early 6 gün önce aldım ve adetime bu arada 5 gün var, ve silik çizgi çıktı. Arkasında da belirttiği gibi silik çıksa dahi gebelik vardır yazısı da yazıyor gebeyim ama daha erken bi evrede doğru mu?
1yenianne mommmmyy çizgi cıktıysa cok erken değildir bende 1 aylıktı cizgi gözüktü hatta kanda bile cıkmadı 1 ay dolmadan hayırlı olsun🌺
MMelissaaa- mommmmyy Eger 3-4 dk içinde çıktıysa silik çizgi evet hamilesiniz. Bende o markayla silik çizgiyle öğrendim daha yeniydi
MMelissaaa- mommmmyy o testin yanılma payı çok düşük canımm hamilesin hayırlı olsun. Bence adet gününü beklemelisin kan testi vermek için benim değerim 8 çıkmıştı korkmuştuk kimyasaldan o yüzden bekle sen
MMelissaaa- mommmmyy aynı gün verdim sonra iki günde bir sonra 4 günde bir verdim en son 387 i gördük doktorum artık verme 10 gün sonra gel bakalım dedi öyle keseyi görmüştük
Nurcanyks mommmmyy anında mi silik çizgi çıktı yoksa bı 10 dk sonra mi bu çok önemli eğer anında çıkmışsa tebrikler hamilesinuz sadece biraz erken test yapmışsınız biraz daha gecinci tekrar test yapın usterniz yada kan verin
mommmmyy Nurcanyks canım 5 saniye kadar idrarın içinde tuttum, çıkardım baktım yeni ilk çizgi çıkıyordu ardından 2 dk sonra diğeri de belirginleşti.
MMelissaaa- mommmmyy yükseldi yükseldi hatta benim 3 gün gecikti öyle yapıp silik gördüm doktorum sonra geç döllenme dedi yarın 7 haftalık oluyoruz kalp atışını dinlemeye gideceğiz yarın Allah’ın izniyle 🙏🏻
mommmmyy MMelissaaa- aman inşAllah allahım gönlümüze göre nasip etsin bunu yazarken de ezan okunuyor rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasıp etsin kuzum MMelissaaa-