Bende deli gibi kaşınıyorum. Aynı ayna insanin her yeri kaşınır mı yetişemiyorum. Rahatlayamiyorum. Doktor başta sicaklardan dedi. Yine de bir alerji hapi da verdi ama etkisi olmadi. Gece her tuvalete kalkisimda soguk su tutuyorum bacaklarima. Ama iflah olmaz bir kaşıntı. Zaten öncesinde de hassas bir cildim vardi her yerimi iz yaptim